Často kladené otázky

Musím být registrovaný?

Ne, nemusíte, nakup můžete provest rychle i bez registrace.

Přicházíte ale o řadu výhod, které registrací získate. Máte například možnost přehledu o uskutečněných objednávkách.

Je možné doručení na Slovensko?

Bohužel doručení na Slovensko není momentálně možné.

Jaké jsou formy dopravy a platby?

Viz Doprava a Platba

Jak dlouho trvá doručení zásilky?

Viz Doprava a Platba

Jak se řeší reklamace?

Pokud uvidíte že zasílka je poškozená, tak ji nepřebírejte a kontaktujte nás, společně to vyřešíme.

Jsou nějaké množstevní omezení?

Není, mužete nakupovat od jednoho kusu až po libovolné množství.

Jste dodavatel, distributor?

Ano, jste na spravném místě! Pokud byste mělí zájem o zvýhodněné ceny, tak se můžete registrovat viz  b2b

V případě jakýkoliv dotazů či problému nás neváhejte kontaktovat. 

(Po - Pá 8:00 - 16:00)

Napište nám na info@qualitydrinks.cz
nebo zavolejte na +420 777 888 176 

%s ...
%s
%image %title %code %s